מאמרים

הדרך הנכונה להשוואת מחירים - חלק II

עסקים רבים בוחרים לעשות לפני החגים מבצעים והנחות גדולות כמו 50% הנחה על המוצר השני, מוצרים במתנה על קניה מעל 200 ₪ וכמו כן נוהגים לשלוח לבית הצרכן עיתון ובו קופונים רבים המקנים לצרכן מוצרים זולים יותר בתנאי הצגת הקופונים בקופה, רצוי לשמור את הקופונים האלו ולהשתמש בהם בעת הצורך.

בשנה האחרונה, לאור המצוקה הקשה במשק, צרכנים רבים עושים השוואה במחירים במגוון נושאים, לדוגמא: חברות הסלולר גובים מהצרכנים כסף רב עבור השימוש בשיחות והודעה בגבולות הארץ ומחוצה לה, קיימים 4 חברות תקשורת והמחירים ביניהם שונים, לכן יש באפשרות הצרכן לברר מה תהיה העלות של שיחות אלה בחברה אחרת, אם הצרכן יקבל הצעה משתלמת יותר מהקיימת הוא יעבור לחברה המתחרה ויקבל הטבות רבות וגם יחסוך את כספו.

דוגמא נוספת היא רשתות המזון, הרשתות השונות נוהגות לפרסם בעיתון השבועי את המחירים של המוצרים השונים, בנוסף מפרסמים את הקופונים שמקנים להם הוזלה במוצרים ואת המבצעים המתאימים לשבוע הנוכחי, דבר שמקל על הצרכן בהחלטה היכן לעשות קניות.

חזרה לחלק ראשון